Jaarverslag 2023

Home  >>  Nieuws  >>  Jaarverslag 2023

Jaarverslag 2023

On april 10, 2024, Posted by , In Nieuws, With No Comments

Een ingrijpende dakrenovatie van het woonhuis onder de molen, gestart in september, heeft ervoor gezorgd dat we de rest van het jaar niet konden draaien op de wind. De gehele stelling moest gedemonteerd worden om de dakisolatie te plaatsen. Mooie gelegenheid om de stelling gelijk te renoveren. We hebben afscheid genomen van de oude graanreiniger om plaats te maken voor het nieuwe builtje. Nu hoeven we niet meer met de hand-zeef het lemaire meel te maken. Daarnaast waren er de regulieren onderhoudswerkzaamheden en jaarlijkse activiteiten, zoals nationale molendag in mei, monumenten dag in september. Helaas hebben we de snertmiddag in november door de dak­renovatie moeten verplaatsen naar begin 2024. We zullen maar zeggen, wat in het vat zit verzuurd niet. In het verslag vindt u uitgebreide informatie over de verdere activiteiten en perikelen wat zoal op de molen is gebeurd. We wensen je veel leesplezier. U kunt het jaarverslag van 2023 hier downloaden.

Comments are closed.